"en trea blir as bra till oss !"

Haha så kan det gå. En shoppingdag blev till en myskväll! Efter stan åkte alla hem till sitt. För att byta om till myskläder. Självklart snodde jag Stefans tjocktröja! Sedan blev det en moppetur till maxi. Där handlade vi en massor, mat, godis, dricka m.m. Efter det stack vi hem till Marcus, så nu är vi här alla fyra: Jag Stefan Carro och Marcus då såklart.

Min och Carros mat. Kycklingnudlar!

Stefans grisröra ( raviolli, lr något sånt ) exploderade i micron..!

Marcus tog sina älskade tortillinisar!

Söta killarna är . Jag och Carro kom fram till att en trea skulle passa oss jättebra! Tänk hur mysigt som helst!
Nu ska jag äta cheezeballs och dricka cider, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0