Energikick!

Ja nu fick jag mig allt en rejäl energikick! Och den stavas JOSSAN. Hon är så fylld med energi och så glad hela tiden så det bara smittas av helt enkelt! Gud vad jag längtar tillbaka till tiden i åttan och nian. När vi låg på golvet i klassrummet och skrattade åt hur fel vi målade kartan på vägen. Skrattade åt att jag inte visste skillnad på norr och söder. Eller åt Jan Kassmans konstiga skämt.
Jag saknar en hel del från förr, fast vissa saker är man glad att man har lämnat. Att gå i en klass med 50% dampelever var inget roligt. Ibland fick man en stol i huvudet, och om man klagade så var man egoistisk.

Hur som helst så känner jag mig glad nu! Fast tröttheten börjar komma. Jag behöver verkligen sova ut. Ska försöka komma i säng klockan nio idag. ( Hur det nu ska gå till..?)
Hoppas ni har haft en trevlig dag, pussar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, fan vad jag också längtar tillbaka till den tiden :) Hoppas vi ses snart igen <3

Love u

2009-12-09 @ 20:57:57
URL: http://Josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0