Godmorgon JULAFTON!

God jul alla söta!

Idag är verkligen en myspys dag! Det känner jag i hela kroppen. Igårkväll låg jag och Jasse och kollade på Lady och Lufsen 2. Den var jättegullig! Och så somnade jag i hennes rum, haha. Så vi har legat och slagits om den lilla platsen hela natten.

På morgonen nu öppnade jag två presenter. En från mamma och pappa, och den jag fick av min hunnibunni igår!


Ett presentkort på 200 kronor i en valfri affär, Bio :D, och mat, blir det min älskling bjuder mig på någon mysig dag! Han är så söt<3


Älsklings- maskaran och en fin kajal.

och två ansiktsmasker! Från mamma och pappa alltså:)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad fina grejer =)

God jul söta nattis

2009-12-24 @ 10:44:32
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: Anonym

aw, va söt stefan är ..

angående din kommentar på min blogg.

tack natalie för att du finns. och du är typ den ända person som kan säga det till mej utan att jag tar det fel. för du är en del av mej, min syster. det är sant.

jag älskar dej och du betyder mest i världen ! (L)

2009-12-24 @ 13:10:42
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 13:44:56
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0