JULLOV!

Det är jullov! Och mina komenterare är bäst:)
Jag ser verkligen fram i mot allting som händer denna julen! Första julen med Stefan, och imorgon ska vi antagligen åka skridskor. Hur mysigt som helst. Och att ta det lugnt med familjen, istället för att skrika för att jag är så stressad hela tiden. Och självklart julklappar och julmat. Gud vad härligt! Även om jag har en del plugg att göra under lovet.

Idag, efter en jättebra julshow, så träffades tjejorna i klassen. Vi lunchade tillsammans. Fast ingen ville till donken ( förutom jag ) så jag och Stefan gick dit sen. Köpte typ bara pommesfrites. Plus att jag åt lite pommesfrites  när jag kom hem. Och gissa vad vi ska äta hos Stefan nu? Pizza. Okej, nog för att man går upp lite över julen, men jag borde nog tänka mig för..

Skulle egentligen åkt hem till Emma idag. Men jag var absolut inte på festhumör.  Känner mig som en dålig kompis, men jag sa som det var i alla fall. Jag var barnvakt och sjukt trött. Nu är det snart pizza.

Förresten är Metallica bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0