Man kan ha mycket, men inte allt.

Jag fick tillbaka mitt matteprov idag. Och så fick jag reda på mitt betyg för den här kursen.
Ja, det var en stor besvikelse. Hela denna veckan har känts på samma vis, lärare hit och dit som säger " jag vet att du kan bättre " Och bla.bla.bla. Och idag rann det över helt enkelt. Så ja,
Bryt ihop och kom igen.
Jag vet att jag får ett vg i naturkunskapen också, tyvärr. Men sen gäller det bara att satsa STENHÅRT i resten av alla ämnen. Ska försöka börja promenera på jullovet så att jag får upp konditionen lite. Och så ska jag göra som min mamma säger " Tänk Gås" .   När allt bara går i mot en, så ska man skaka av sig problemen. Precis som en gås hade gjort. Ha - ha.
Allvarligt talat, höga krav är inte bra. Men ett Mvg i matte A, hur svårt hade det kunnat vara? Nästan alla i hela klassen fick det..

Som tur är har jag min UNDERBARA pojkvän. Och han har varit så himla mysig idag! Det värmer faktiskt väldigt mycket när någon säger "  va snygg du är idag " helt spontant. Och vi har haft myspysigt hela eftermiddagen. Han har spelat gitarr, mysmysmys<3 Och så har vi kollat på film - GAMER. Den var faktiskt sevärd, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom inte o säg att vg e dåligt ?

2009-12-17 @ 22:04:24
Postat av: Stefan

:$ du e underbar <333

2009-12-18 @ 00:06:38
Postat av: Sofia

VG är faktiskt inte dåligt Natalie, kom ihåg vad vi sa! Sen är ju inte betygen allt, man lär sig för livet, som mor min brukar säga :) Och skolan är definitivt inte allt. <3

2009-12-18 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0