Ryck upp mig!

Dagen har varit hemsk. Doktorn fick en chock när han såg min hals. Jag har halsfluss som kan leda till lunginflammation. Sen har jag spytt fem-sex gånger också. Och jag hade hemska ångestattacker inatt, varför?

Hur som helst så saknar jag min pojkvän. Vill bara ha hans armar omkring mig..<3

Imorgon ska jag försöka fräscha till mig. Känns som att jag inte har duschat på en månad (d.v.s två dagar)
Så imorgon blir det:

- Dusch

- Ansiktsmask

- Städa iordning mitt rum ( ni ska få se en bild hur det ser ut nu, då kommer ni aldrig kalla era rum stökiga igen..)

- Ta kort på kläderna jag köpte igår och lägga ut dom.

Mja, helt enkelt så SKA jag blogga imorgon. Jag mår lite bättre nu eftersom att jag har tagit alla tabletter.

Puss på ipreen

Piss på Alvedon.

I'm nothing without you. God damn you're beautiful to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0