SJUKT ONT I ARMEN!

Ja nu har svininfluensvaccinet börjat fungera I guess .  För det gör fruktansvärt ont i armen! Fattar inte hur jag ska kunna duscha, det bara måste gå. Som en invalid, typ.
Hur som helst kom jag att tänka på vad jag och Nadja ska hitta på imorgon. På studietiden har vi tänkt skriva ett CV! Hoppas att vi lyckas få ett helgjobb. I vilket fall som helst så måste jag verkligen hitta sommarjobb, annars går jag verkligen under! Då blir det en ekonomisk kris utan dess like.

Nu ska jag ta en dusch, slänga mig i badet och läsa igenom spanskan. Sedan måste jag allt ta tag i mina arbeten och i min kemilabbrapport! Lärarna kommer jaga mig imorgon på studietimman.. Hehe.

Får se om jag uppdaterar senare, somnade faktiskt inte förän klockan ett igår. Jag mådde så dåligt över min försvunna plånbok. Som återfanns av en vänlig själ idag! Tänk va mycket fantastiska människor det faktiskt finns.

( Jag har tagit bilden själv med en mobilkamera, proffsigt va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0