Sprutan!

Jag har vaccinerat mig mot svininfluensan!  Det kändes verkligen ingenting. Jag visste knappt om när nålen var i!
Och det ska ta 24 timmar innan biverkningarna kommer, så jag går nästan och väntar. Haha.
Nej allvarligt talat tycker jag att hela allted är extremt uppblåst. Både sprutan och influensan. Man måste ta reda på fakta från forskare, och INTE från tidningar. Medias inkomster måste ha ökat extremt de senaste månaderna.
Jag tar sprutan mest för att jag inte vill smitta de personer som kan bli allvarligt sjuka av influensan. De personer som inte ens kan ta vaccinet på grund av sin egna sjukdom.
Så, tar ni den inte för eran egen skull så tänk på någon annan!

Snart kommer ett inlägg om outfiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0