SVAR:

Här kommer svar på frågorna, det blev inte så många, men hur som helst:

Vad ska du göra efter gymnasiet? 
Läsa vidare! Förhoppningsvis till veterinär.

tycker du inte att din stil är lite väl fjortis?
Nej, :)

Varför började du blogga?
Jossan tvingade mig! Haha nej. Jossan bloggade så hon fick mig att börja också. Sen har jag alltid älskat att skriva.

Varför valde du att gå Natur och vad vill du arbeta med i framtiden?
Jag har alltid velat bli veterinär, så natur är nog enda linjen för det.  

2. Vilka bloggar följer du (kändisbloggar!) :D
Hmm.. Olika beroende på humör!
Blondinbella - när man behöver peppas lite. 

Egoina - När man behöver ett skratt

Kissie - När man vill tappa verklighetsuppfattning och tro på att livet består av rosa fluff & shopping hela dagen
lång;)

Dessie & Paow - när man inte har något annat och göra, och behöver skratta lite!

Naztysbunny & Kenzas - När man behöver inspiration.

hur träffades du och din pojkvän?
Hehe.. :$. Sanningen att säga så är han min bästa väns ex. Och eftersom att hon nu har ett förhållande med hans kusin så bestämde vi oss för att fira nyår tillsammans förra vintern. Efter det började vi sms:a, och ja - sen blev det som det blev!

vad är din favoritmat?
Tacos, kycklingsallad, klyftisar med revbensspjäll och bearnaise sås! Ååh va hungrig jag är nu..

vilka är du mest med i din nya klass:)?
Isabel, Emelie och Ilnaz tror jag. Men sen pratar jag med de flesta varje dag:)

Bråkar aldrig du och din pojkvän?
Mjo, tyvärr. Vi har aldrig haft några stora gräl, sådana som får folk att göra slut och sådär. Aldrig<3
Men vi smågnabbas en del. Det beror nog på att vi är väldigt bra kompisar också, man brukar näbbas lite med sina vänner! ( Om ni ska skaffa pojkvän så se till att bli bra kompisar också, allt blir så mycket bättre. Minus gnabbet;) )

gillar du din kille ?
Självklart:) , jag älskar honom <3

vart bor du lilla gumman?
Vet du inte??:O Granne med min bästa vän Carro. Ja, hon som är min pojkväns ex. Jag bor i ett rött hus med vita knutar. Mitt i skogen. Typ.


Kommentarer
Postat av: karrååå

bra svar :)

roligt och gulligt med pojkvännen, haha =)

2009-12-04 @ 23:48:26
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0