Alien.

Min pojkvän kollar på någon alienskräckfilm. Kul.
Jag sitter och tänker på vad jag önskar mig i julklapp (a).
Har varit i stan idag och köpt presenter till lillebrorsan som fyller år på måndag! Tio år, det är jättestort förstår ni väl;)
Det blev en bok och lite lego och sånt. Och eeeuuuuu, filmen är så grisig.
Hälsade på kysinvitamin en sväng också! Trevligt att träffa släkten.




Jag skulle aldrig fjortisposa.


Eller bli sugen på att köpa ett par uggs..

Bara ibland.
Svarta, lr kanske gråa? Mörkbruna hade nog också gått bra. Men helst svarta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lillebror ?

2009-11-21 @ 21:22:57
Postat av: Daniel

Hoppas tomten e snäll



Gratta brorsan!

2009-11-23 @ 14:45:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0