Jobb.

Jag vill verkligen ha ett jobb! Helgjobb, och kanske några eftermiddagar här och där. Framför allt sommarlovet!
Jag börjar få smått panik, liksom vad gör jag om jag inte hittar något? Har några ställen jag har tänkt fråga på, bara det att det känns så dumt att bara fråga om jobb någonstans. Jag är så avundsjuk på alla som har turen att ha släktingar eller bekanta som INTE jobbar på volvo och som FÅR anställa folk under 20 typ. Känns som varenda människa jag känner jobbar på volvo. Någon som har förslag om vad man kan göra?

Kommentarer
Postat av: sabina

jag ska ha somamrjobb på mammsens jobb , kungälvs snsfabrik =) om dom vill ha mig så hahah !!

2009-11-25 @ 19:30:08
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0