Keep on smiling

Just nu är skolan för mycket. Imorgon kommer jag få en panikattack när jag ser allt jobb jag har framför mig, bl.a samhällsprov tisdag som jag fortfarande INTE har kollat på. Tyvärr så är jag sånhär. Nästa vecka, imorgon blir en ny vecka. Och jag ska försöka bättra mig. Mer energi, mindre gnäll. Det borde funka. Det ska funka.
Dagen idag har varit den absolut bästa på länge. Eller nej, helgen har varit bäst.
Stefan, du är så underbar så att.. .ja inga ord helt enkelt. Du är mitt allt, och utan dig vore jag ingenting.

Grattiis till carro förresten:P Som vann ! :) Felfri , hoppas hon filmade??

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, jag filmade med mobilen . när jag red :o

haha nä, men emelie filmade :P

2009-11-30 @ 16:27:16
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0