Tatuering?

Varför är man sexton år?
Och varför har man världens strängaste föräldrar (förälder) när det kommer till tatueringar? Jag skulle faktiskt aldrrig göra något sådant utan att först tänka igenom det!
Jag är inte så mycket för hål, jag ville ha hål i naveln ett tag, men jag vet att jag aldrig hade vågat.
Men jag vill så himla gärna tatuera mig! Antingen på samma ställe som min kusin, (gaash hennes tatuering är så snygg!) Btw, den sitter på höftbenet typ. En liten fjäril har hon. Fast jag är mer inne på en kissekatt. Svart.
Eller mellan skuldrorna. Fast som sagt, jag skulle aldrig göra något utan att helt ha bestämt mig.
Och mina föräldrar låter mig inte föräns jag har flyttat hemifrån. ( Fungerar inte med "när jag fyller 18 får jag göra vad jag vill" hemma hos mig. Tyvärr..)

Någon som kan säga på ett ungefär hur ont det gör..?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0