España!

Yes det är sant. Jag åker till Spanien imorgon. Fast inte förän sent på kvällen. Det kommer bli så himla mysigt!
En hel vecka att bara vila upp sig. Och shoppa såklart! (Hoppas jag, mamma och bilen kommer till Habaneras bara..) Shoppingcentret är underbart! Ska försöka ta mycket kort, så jag har något att blogga om sen när jag kommer hem. Får jag tag på en dator så bloggar jag från Spanien också. Åh som jag längtar!
Vi ska bo i min farmors hus. Hon bor självklart inte där hela tiden, utan har ett hus här hemma i Sverige också.
Jag var faktiskt i Spanien för bara någon månad sen, med min pojkvän.
Tyvärr fick han inte följa med denna gången.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0