i skolan för tidigt..

Nu sitter jag i skolan alldeles för tidigt igen. Vet inte riktigt vad det är för fel på mig..
Meningen var väl att jag skulle vara med på Stefans mattelektion. Men hans klass är farlig, ja - dom bits faktiskt.
Så jag vågade inte. Fegis som vanligt.
Idag blir en mysdag! Har bara tre lektioner idag, och sen så ska jag hem till moster kricken. Nej, hon heter inte så i verkligheten. (Även om jag trodde det fram tills att jag fyllde 14).
Och sen när Stefan äntligen har slutat så ska vi hem till mig och packa. Sen sova hos han!
Hoppas det blir pommesfrites hos han. Tänker jag bara på mat?
Puss på er i alla fall.
Säger som vanligt, kanske blir det ett videoinlägg idag. Eller till helgen. 
Kommer inte ha något att säga, var beredda på det:)

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag är ursprunligen från libanon. Själv då ? (:

2009-09-18 @ 15:08:15
URL: http://caaarruw.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: haha ooj.. i helsingborg. själv då?



Jag har en fråga till er läsare: Vad vill ni jag ska skriva mer/mindre

om för att få en bättre blogg?

2009-09-18 @ 22:43:10
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0