lång, härlig, förvirrande.

Denna dagen har absolut varit en blandning av känslor. Vet inte varför, men jag är verkligen inne i en känsloperiod. Hur som helst så har jag ridit idag, Damir var så underbar.
" Klara färdiga gå!" , jag skulle aldrig tjuvstarta.. (a), jag vann galoppen! nänään - nänä - nä !
Daisy är så bra, muntrar alltid upp mig.

Och så kom jag hem nu, för en timma sen. Och hade inte ätit sen lunch. Ja ni kan väl se för er själva hur jag vänder upp och ner på halva köket.. tihi.

Nu så sitter jag i alla fall här, i min gröna fula, gosiga myströja! Nyduschad och fräsh. Och väldigt, väldigt uttråkad.

Osminkad i ett enda kaos. Så som du vill ha mig..? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis som jag vill ha dig :* :* (a) ^^ <333333

2009-09-15 @ 23:21:11
URL: http://steffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0