Missförstånd..

Det hände en liten "olycka" idag. Hihi. När jag och Carro satt och hade jättemysigt med våran "mini-kräftskiva" så blev vi törstiga. Så såg vi att det fanns sockerdricka i kylen och blev jätteglada. Bara det att sockerdrickan inte var någon sockerdricka. Så två liter "sockerdricka" senare kommer min mamma in i köket.

Mamma: - Varför står en tom flaska på bordet?
Jag: - För att vi har druckit upp den?
Mamma: - Du menar inte att ni har druckit upp två liter alkohol?
Jag: - Jag tyckte väl att den smakade konstigt. Aja skitsamma, jag ska hem till Stefan nu. Jag tar moppen.
Mamma: . Det gör du inte! Det var 5%ig och då kan du inte köra moppe fattar du väl?!
Carro: - hiihihihhihihiihi
Nattis: - hahaha


Mina näsa e sne..? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0