Nattis Tipsar

Bli brunare?! Ja, solarin kan få vem som helst att få mer färg. I min släkt har vi inte bra pigment, men min mamma var riktigt brun denna sommaren! Eftersom att hon började med dessa tabletter. Jag äter dom dock inte, min mage tål inte dom tyvärr:(, dessutom är det inte så viktigt för mig att vara brun. Men vissa älskar ju att vara bruna?

är svaret.
Finns att köpa i nästan alla hälsokostbutiker.
Tipsar om detta eftersom att det verkligen fungerar, min mamma är ett levande bevis.
Hatar när folk tipsar om saker som är ren skit.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: - H*

- funkar det ens ?

2009-09-23 @ 16:42:08
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: jennifer

nu ljög du :B för de är inte släkten, de e din familj som har dåligt pigment :B min familj, krickens familj och birgittas familj har bra pigmentxD hahahahahah

2009-09-26 @ 00:02:07
URL: http://psbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0