I feel like flying

Jag mår faktiskt väldigt bra just nu, på sekunden. Haha. Kanske för att Stefan kommer hem ikväll! Så imorgon får jag se han. Eller för att jag faktiskt har pluggat. Inte alls med det jag ligger efter i, men med något jag klarade av. Sedan så ska mamma och jag antagligen shoppa i helgen. Äntligen ett par jeans!! Och några bodybutters. Haha kommer köpa med mig hela bodyshop.. :$. Sedan ska jag spara lite pengar varje månad från och med nu är det bestämt. Kommer gå.. sådär.. Höhö. Men det är värt det :$.

Isabel, Emelie och Nadja gör mina dagar! Haha. Speciellt Nadja när hon ligger i en hög på golvet..?

Ska somna tidigt idag. Har varit halvdöd hela dagen. Och gryymt att ni fortfarande läser min blogg! Den kommer igång någon gång. Typ när jag har ryckt upp mig lite. Som idag.

Mongomongomongo lyckligtmongo. Tänk vad en snäll människa kan göra, love you !

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 13:03:03
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: kakjjjrååå

thithit mitt naturliga är mycket likt ditt faktiskt! :D men just det på bilden, och som jag alltid hade innan var ju färgat/slingat till. åhhhh saknar mer och mer när jag tänker påt! :D HAHA

2010-04-23 @ 19:48:55
URL: http://ellekajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0