Rätt illa.

Döden är nära,




Skämt åsido. Fast rätt illa är det. Fick påbörjat en penicillinkur idag i alla fall. Eftersom att sänkan var på 160, 8-10 i sänka är normalt. Den var rätt hög med andra ord. Ögat ser jag kasst på, fast antaligen är det bara ögoninflamation.
 
39 graders feber, fast den försvinner när man hälsar på sin bästa vän ( ipreen, allt annat suger).

I skolan ligger jag efter hur mycket som helst, men mamma vill inte att jag ska stressa upp mig. Good luck there. Fast ärligt talat så kan man inte plugga när man e halvblind, har värk i hela kroppen och någon typ av halsfluss/körtelfeber. Dom visste inte.

Som vanligt så saknar jag stefan. Mina vänner. Min söta bästa  Carro.

Jag har nyss sett på avatar, igen. Den är underbar. Hemsk, sorglig, glad, lycklig, fin och äkta. Asså åh va jag älskar den filmen.

Nu ska jag beställa lite smink, tröstshopping löser alla sjukdomar. Yeah right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0