Tikei !

Slängde iväg en beställning på tikei nyss. Mitt älskade smink. Denna gången blev det :

1 Rosa skugga
1 Vit skugga
1 Mörkbrun skugga
1 Guld-gul skugga
1 Honungsfärgad skugga
1 Veil glow
1 Bronzer/ solpuder
1 Stor (mjuuk) borste

En del pengar, men jag blir nog nöjd som vanligt. Hade tänkt köpa fem burkar till med olika saker, men jag får nog vänta ett tag.. Recensioner kommer i alla fall komma!

Man måste få tröstshoppa när man är sjuk. Ska försöka ge mig på skolarbetet idag. Fy va jobbigt. :(

Kommentarer
Postat av: karrååå

jaaa, skönt att ha gjort! eftersom jag inte hade pluggat så var det ju omöjligt att få toppen resultat, men det var inte liiika svårt som jag trodde men ändå svårt. typ en del som inte räknades med i resultaten, den var helt skum (bara matte osv, förklara väl saken) haha :D menmen!! nu vet jag hur det är att göra iaf.

2010-04-11 @ 15:06:26
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du handlat smink där tidigare?

2010-04-11 @ 18:51:44
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0