You're a stranger to yourself

Om en liten stund skall jag ut och möta Carro för att gå lilla rundan! Behöver låta hjärnan andas lite syre innan jag fortsätter med plugget. Har skrivit en del, och framför allt läst en massa om genmanipulationer nu. Så då är det bara att skriva arbetet! Och engelskan har jag läst igenom några gånger, kan en del i alla fall! Måste allt kolla på det lite till innan jag kan sova. Detsamma gäller samhällskunskaps arbetet. Jag hatar att ha allt att göra i sista stund! Men jag fixat det!


Fräsch bild, sötnosar.


Kommentarer
Postat av: cäääääääääääääääärrrow

åh, mysig bild. har inget minna från att jag ta't den :s

2010-04-26 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0