Silverschampo hit, silverschampo dit.

Kan alla sluta silverschampa sig? Allvarligt talat. Så fort man går in på en blogg så står det, "tips för blondiner" silverschampo från bla.bla.bla. Tänk om man inte vill se ut som Gandalf, Dumbledor och farfars bästa vän. Tänk om man vill ha en naturlig, varm färg? Jag tycker inte att "gult" hår är ett problem som man måste rätta till i alla fall. Det är bara något som stil-lösa Dessie, Paow och Kissie tycker. Och hela svenska folket hänger på. "Go farfar!" ?





Jag tycker att det är sjukt coolt ifall man som min syrra t.ex får så blont hår att det nästan blir vitt, av solen. Men då blir hela håret aldrig vitt och det blir alltid naturliga skiftningar liksom. Naturliga hårfärger är hetast i vår!

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag håller helt med dig!! vem fan vill ha vitt/grått livlöst hår? :S

2010-02-20 @ 14:50:56
URL: http://ryyman.blogg.se/
Postat av: cäääääärrrow

he he . jag älskar silvrigt hår. fast då ska det skiiiina silver. jag ska använda det sedan när jag blonderar mej :P

2010-02-20 @ 19:01:58
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0