Bedtime!

Jag är riktigt stolt över mig själv. Idag har jag åstakommit mycket. 

 - Varit med Stefan, och det var riktigt längesen för att vara oss..!

 - Varit en sväng med Carro, hennes söta lilla (skadade) pålle.

 - Läst igenom spanskan

 - Jobbat ikapp i matten

 - Försökt läsa igenom kemin (a)

 - Duschat

 - Gjort rent mina borstar.

Visst är jag duktig (y)
Hur som helst så ska jag fortsätta knapra granatäpple♥ Det finns inget godare! Okej kanske, iskall cola med citron och isbitar i..

Kärlek på granatäpple. Bra för hjärtat och bra för själen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: jag sola solarium 2 ggr i början av november bara vill inte sola solarium egentligen, Har väldigt bra pigment som håller i sig haha :) <3

2010-01-13 @ 22:24:04
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0