Bildbomb

Gårdagens kvällsfika:



Och imorse pressade mamma ner alla husets frukter till juice!


Granatäpple som vanligt:)

Sedan fick jag ett städryck ska ni veta! Jag har rensat garderober och dammsugit. Rensat smink och gjort iordning.

Tre stora påsar med böcker fick flytta ut till garaget! Så nu har jag fått en hylla till ridkläder i garderoben. Antagligen ska jag tvätta alla dom i veckan också!


Byxorna på övervåningen ska sys om antingen till stuprör eller till shorts!


Lilla plugghyllan. Suttit och vässat pennor till och med, visst är jag duktig?

Nu ska jag och älskling dricka te och kolla på prison break säsong 2!

Mjölk är för mesar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0