Bokat studietid med mig själv!

Nu sitter jag kvar i skolan, två timmar efter att jag har slutat! Min grupp sitter och arbetar med projektet. Det är SÅ mycket kvar att göra! Jag börjar bli väldigt, väldigt stressad. Hur som helst så försöker jag hitta information om värmepumpar, och jag visste inte ens vad det var från första början..

Tog lite bilder nyss. Jag började dagen med att ha en inbakad fläta, men mitt hår alltså.. Det lever sitt egna liv lite.





Längtar hem så att jag kan se på Heroes ♥
Jag har blivit helt kär i den serien! Hayden är så duktig skådespelerska!

Kommentarer
Postat av: karrååååå

fin volym i håret och heroes är bäst!

2010-01-13 @ 14:58:50
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0