Filmtips!

Här kommer lite filmtips.

Mr & Mrs Smith.
Angelina Jolie och Brad Pitt. Hot! Båda är "agenter" eller lönnmördare, och försöker dölja detta så gott det går för varandra. Det fungerar fram tills att deras "chefer" säger åt dom att döda varandra...

Stardust
Så himla mysig film! Jag grät som bara den i slutet. ( Like I always do..) En fantasy-film som är väldigt otrolig, men vaffan - det är väl vampyrfilmerna också? Precis. Den är gullig denna filmen!

Can't buy me love
Är ni lika körda som jag var, och missat denna gamla goding? Den gick på tv:n idag hur som helst. Och den är sååå bra. Också jättegullig. Skolans tönt betalar skolans populäraste tjej för att låtsas vara tillsammans med honom i en månad. Hans plan är att bli populär på det här sättet. Det lyckas!

Jag tycker absolut att denna filmen speglar verkligheten. När den "populäraste" säger att något är inne, så tycker alla andra också det. ( Även om det gäller myrsloksdans.. ).

Avatar
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen - SE DEN! Den fångar en verkligen!

The day earth stood still
Jag tycker inte om filmer som handlar om att jorden går under. Filmer som handlar om stora naturkatastrofer. Men denna filmen alltså! Slutet är helt klart bäst. Det bästa slutet på länge. Två små ord gjorde all världens skillnad.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Cha cha! :)



Hoppas att allting är bra med dig!

Jag tänkte bara höra om det är så att du är intresserad av Bloglovin?

Lägger du till mig, så lägger jag till dig? Det är alltid trevligt att lära

känna nya bloggare. Jag hoppas att du tycker att detta låter bra? :)



Puss



Mvh

Söderlund

2010-01-01 @ 19:53:59
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: carro

myrslokdans ! hahahahhahaha

2010-01-01 @ 21:40:05
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0