Finally!

Äntligen fick jag tag på en dator!
Sitter hemma hos mina kusiner, de har ett sånt här "mobilt bredband" som man stoppar in i datorn. Det har jag aldrig använt mig av förut! Lite efter när det gäller elektronik. Hur som helst. Ungarna är helt galna! När de såg att vi kom så började dom banka på fönsterrutorna och skrika "BRUUUMBRUUUM" bara för att pappa har lovat att dom ska få åka i hans "racer-bil". Haha!
Jag försökte ta en bild, ser sådär lagom glad ut..


Ska fråga (tvinga) någon att ta en outfit-bild på mig senare. Inte för att jag har något speciellt på mig, men anyway. Fast alla är ute och åker pulka/race-bil nu.


Kommentarer
Postat av: josefin

Vad blir det för sommarjobb?

Puss

2010-01-02 @ 16:20:20
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0