Fredagsmys!

Gårdagen var underbar! Galopp, barbacka i snön på fina Damir. Och sedan en liten tur på Donna. Daisy och hästarna får mig att få så himla bra!
Det var meningen att jag skulle sova hos Daisy igår, men eftersom att jag har antingen njursten eller urinvägsinflamation så kände jag för att åka hem.. Det gör så ont att kissa!!

Nu sitter jag iaf i mitt rum. Jag har lilla datorn och Stefan spelar wow på stora. Jag är inte alls ironisk när jag säger att jag älskar WOW. Inte alls. Inte.

Dags för nudlar!


Kommentarer
Postat av: Daisyy

nååww hoppas du mår bättre nu gumman <33 du och Damir e ju helt underbara :Ddetta får vi göra om :) vi sees på måndag skolan =/ aja pussa :D <3

2010-01-09 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0