GOTT NYTT ÅR!

Jag hade en underbar nyårsafton! Tillsammans med Carro, Marcus, Stefan och Jennifer. När vi (tjejorna) kom dit, så hittade vi våra pojkar såhär:

Dom lagade tacos till oss, sötnosarna!


Mums!

Och så hade dom tänt ljus lite här och där i hela lägenheten.

Haha, jag och Jennifer. Väldigt kameraälskande.

Yummii...
Jennifer gick hur som helst hem för att hon fick ont i huvudet. ( och feber..)
Så när jag och Carro kom in efter att ha följt Jennifer så blev vi serverade :

Så söta är våra killar<3
Marängswiss är sååå gott!

-

jag blev inte så bra på bilder igår. Plus, min klänning var lite.. för liten. Så det såg ut som att jag försökte pusha tuttarna upp till hakan. Inte snyggt alls. Men jag visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig igår, så det fick bli som det blev.
Har ingen bättre outfitbild än den här:

Lagom seriösa.
Klänning - gina.
nätisar - typ, buttericks?
Sidenband - fanns hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0