Please, be more than that.

Idag har jag lyssnat på "föreläsning" i några timmar. Det handlade om vilken linje man ska välja. Jag var bombsäker innan och är det fortfarande, naturnatur blir det för mig! Ändå sättet att bli veterinär på. Blir jag inte veterinär så kommer jag nog vilja bli dietist. Men jag ska faktiskt börja anstränga mig nu i skolan. Tror att jag faktiskt fick lite extra motivation.  Jag har redan råkat "sabba" betyget i matte A och i naturkunskap A, vg tyvärr.
Ska försöka bättra mig, jag tror att det finns betyg som fortfarande går att rädda!




Jag lovar jag mår bra.

Nu räcker bildbombningen. Dags för TACOS (L)

Kommentarer
Postat av: sabina

haha nej x) fatatr itne va du menar x) härmar jag dig med cambilder elelr va ?

2010-01-20 @ 16:29:14
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Va avundsjuk jag blir!!! Tänk om jag också hade blivit lite motiverad. Vi ska ju plugga aset av oss denna terminen så jag får skärpa mig:P<3

2010-01-20 @ 16:30:16
Postat av: Jossan

Sv: Trygg i mig själv? Är inte du det? Det handlar inte om det.... det handlar om att inte drömma sig bort till ett annat liv, som om det här livet bara är något förliv och att man väntar på att börja livet. Livet är igång, det rullar på och gör det bästa av det. Glöm det med liv efter döden... det finns inte!!

Puss

2010-01-20 @ 17:03:00
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0