Shame on me.

Jag har haft väldigt dålig uppdatering på senaste tiden, tyvärr. Jag älskar att blogga, men det har varit lite stressigt. Jag sköt upp alla ( försenade ) inlämningar till sista veckan. Och nu har jag ett projektarbete tillsammans med tre andra i klassen till på fredag! Och jag känner mig rätt stressad över det. För jag är inte så bekväm i att ha redovisningar. Alla är vi dåliga på något, och redovisningar får mig att må psykiskt dåligt.

Det kan hända att jag uppdaterar idag, eller kanske imorgon. Vi får helt enkelt se. Funderar på att vända min blogg lite åt tipshållet,  för det är sånt jag själv älskar att läsa om!

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, kolla på heroes en liten stund till. Och sedan börja med pluggningen antagligen. Men första dagen tar på krafterna, visst?



Imorgon ska jag "krama upp" mitt hår, för att se om jag fortfarande har några lockar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0