waves

Mitt hår är vågigt, och jag tror att jag gillar det. Jag har bara plattat det två gånger sen jag klippte det! Håret mår bättre utav det. Dock måste jag komma ihåg att köpa mig en bra hårinpackning.
Om inte Stefan ringer/sms:ar snart, så har jag inget annat att skylla på. Det blir dags att ta tag i plugget igen. Denna veckan måste jag få skrivit ett CV också. Så att jag kan söka helgjobb. Det ska bli en bra vecka det här. Och sen ska veckorna bara bli bättre och bättre har jag bestämt.


Jag ska se till så att det blir långt och oslitet. Alltså - dags för toppning igen!

Buuu ..

Kommentarer
Postat av: karrrååååå

ditt hår är jätte fint nu efter slingorna och allt!! inte för de va fult innan men ah hahah :D (Y) gillar färgen av blandning olika nyarnser och allt!! hahah

2010-01-24 @ 21:29:25
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0