Äntligen riktigt lov

Det blev dåligt med bloggande igår. Jag var ute och gick i två timmar med söta Jossan, och så självklart lyckades jag bränna mig! Så resten av kvällen satt jag framför tv:n och frös typ.

Kemiprovet gick bättre än förväntat - vg+. Jag kände mig jättenöjd när jag fick reda på mitt vg i betyg! Och nu är skolan äntligen slut.

Idag var det meningen att jag skulle följa med mamma till liseberg, men vi håller på och gör en deal. Jag vill gärna gå på pier pressure som är på söndag ( paramore ska spela! ), så jag kanske kanske får det istället. Fast det är något dyrare än liseberg.. Men pappa skulle sova på saken sa han.

Vi hade en gäst igår. Som har lärt sig hoppa flera meter flyga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0