Hår


Såhär såg mitt gamla, långa hår ut. Haha och om man får säga så, så älskar jag min hårfärg. Alltså inte den där mörka som blir där solen inte kommer åt. Utan där det är solblekt, guldigt och fint. Vill bara att det ska bli längre !


Jag kommer inte blunda.
Jag kommer inte låtsas att jag inte vet.
Tror du inte att jag märker?
Jag har försökt att inte förstå,
att inte låtsas om.
Men du gör mig faktiskt illa,
något jag aldrig trodde om dig.

Jag skiter ifall det är dom,
som gjort dig sådan.
Du kunde varit starkare.
Jag hade stått upp för dig,
så som du aldrig stod upp för mig.

Det känns skönt att veta,
men du vet aldrig.
För jag kommer fortsätta le,
fortsätta låtsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0