Helgens filmer

De här filmerna har jag och Stefan sett i helgen:

Crank II betyg:
2/5
Den är lite rolig och så, men mestadels mongo. Ingen Nattis-film!

L.A. Gigolo betyg:
3/5
Han e ett sånt svin! Och he gets what he deserves, slutet är det bästa i hela filmen! (jag vet att alla tycker tvärs imot.)

The illusionist betyg:
4/5
Den är bra, lite tankefilm sådär. Och jag älskar "förr-i-tiden-kärlek" hade velat leva på den tiden, ibland i alla fall.
Men den får en fyra för att den är rätt så seg, lite för seg.


Nästa helg ska vi se:

Har redan sett den på bio, så jag vet att den är sjukt bra! En film som både jag å Stefan tycker om! (rekord).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0