Nothing will tear us apart.

Hejsan snuttisar. Jag har precis mysat med Stefan! Superhärligt. Och hans redovisning gick jättebra, nawsisnawsisen. Och jag var så nervös så att jag ville gå ut minuten innan han började :$. Idag har jag varit duktig, och inte duktig. Först skrev jag klart min bok-recension. Och sen så skrev jag inte klart min nyhetsredovisning. Dels för att jag vill få bra betyg på den, och dels för att jag är jättenervös över den. Den skrämmer mig mer än någon annan redovisning och det är jättehemskt! Fast efter den på fredag så ska tjejorna i klassen ha filmmys. Så det väger antagligen upp. Det är rätt kul när man väl lär känna människor, jag brukar gilla dom flesta;).


Nu ska jag duscha första gången sen i söndags. Mitt hår är freeeeesht....
Längtar efter mitt schampo:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0