Redovisning.

Sen första terminen, när jag fick reda på att vi skulle ha den här redovisningen fick jag panik. Jag har gått och hoppats på att om jag skjuter upp den tillräckligt länge så ska den försvinna. MEN INTE. Imorgon ska jag ha den. Nyhetsredovisning i samhäll. Och det känns som att den är rätt viktig för mitt betyg. Och det känns som att jag har vrängt allting på fel sätt. Och det känns som att jag inte kommer kunna få ut det rätt imån när jag ska prata. Sen är jag lite halvsjuk dessutom, och har mensvärk. Livet är inte roligt just nu. Helst av allt vill jag ligga i koma fram tills påsklovet. Grejen är att jag vet att jag bara kommer vara ledsen efter redovisningen och känna mig jättedålig.. ÅH...! Positiva Nattis här känner jag..

Gonatt. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0