Tigi - Dumb Blonde



I lördags åkte jag, mamma och älskling till Allum. Jag kände för att skämma bort mig själv med något jag har velat ha länge.

Bra/Dåligt undrar ni..?

På mitt hår var det SUPER! Mitt hår har seriöst aldrig varit såhär lent! Eller luktat så gott heller för den delen.
Det jag tyckte var mest intressant var att håret blev sidenlent av bara schampot i duschen - något jag aldrig har varit med om innan.

Plus
- Luktar sjuukt gott!
- Stora flaskor = pump = fräsht!
- Snygg design
- Räddar håret!
- Gör håret mjuuuuukt och underbart.
- Ger glans!

Jag älskar mitt nya schampo & balsam !

Minus
- Dyrare än "ica-schampon" - Men helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0