Ny frisyr + slemmigt päron





Lite ovant, men jag vänjer mig.

Nu - fysiklabb + matte. Har skjutit upp pluggandet hela helgen. Dum som man är.

Torsdagen var jättemysig med världens roligaste Jossan! Det var länge sen jag skrattade så mycket! Fast lite synd bara att jag missade tjejkvällen <3.
Fredagen bestod av en galen ridtur med Daisy. Vi är bara bäst tillsammans, längtar så till sommaren.
Igår klippte jag mig, köpte en ny mascara och hälsade på kusinerna. Sen blev det pizza på kvällen, fy så onyttigt.
Och idag ska jag som sagt försöka plugga lite, och så blir det kalas hos Stefan om några timmar.


Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta

så du hade klippt dig! jag tänkte att det var en synvilla bara, väldigt snyggt :P (:

2010-05-18 @ 22:24:15
URL: http://outercore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0