I mitt huvud.

Ja okej , jag mår fruktansvärt dåligt. Med jämna mellanrum. Jag klappar ihop så fullständigt att jag bokstavligen måste hålla ihop mig själv för att inte skrika i panik. Jag tappar lusten för att göra allt och jag gråter så fort jag inte koncentrerar mig på något.

Jag har inte råkat ut för något hemskt, och jag kanske inte "har rätt" att må dåligt, men nu gör jag det. Något så otroligt mycket också. Och jag känner mig pressad. Men varför jag har ångest är för att något händer i mig. Typ som puberteten all over? Och jag vet inte vad jag ska svara när folk frågar vad som är fel. För jag vet knappt upp och ner. Jag vill bara umgås med min familj i princip, för där kan jag bete mig som ett psykfall utan att dom tycker att jag är ett (?).

Jag har i alla fall kommit fram till att saker som får mig att må bättre är:

1. Prata i telefon
2. Bada
3. Dricka te
4. Äta mörk choklad
5. Promenera.
6. Vara med mina nära och kära.
7. Skita fullständigt i skolan och krav och allt vad det heter.
8. Gråta.
9. Inte tänka
10. Andas i en fyrkant ( Ni fattar nog... )
11. Planera hur mycket smink och kläder jag får för mina 7000.
12. Skriva önskelistor.
13. Kramas.
14. Sjunga.
15. ** ***
16. Bada igen.
17. Få massage (a)
18. Undvika att sova ensam
19. Gå upp när jag vaknar, även om det är klockan fem.
20. Sluta tänka framåt och bakåt.

Så nu ska jag ta en chokladbit, och gå över till Carro och slå henne i huvet. He. He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0