Ramsvik.

Ja, imorgon sticker hela klassen iväg till ramsvik. Något ställe nära havet,  eller något sånt. Trevligt. Vi ska sova där en natt och bo i små stugor. Så för en vecka sen fick man önska vilka man ville hamna med. Jag hamnade inte med någon av de jag önskade. Fast, det är bra på ett sätt, då får jag lära känna flera.


Såhär ser jag ut idag, finnar överallt som sagt. Menmen, dom varar inte förevig.

Veckans nya beroende, igen, halsbandet.
Nu när mina äckliga prickar äntligen är borta, så kan jag använda halsbandet igen. Och det blir som ett beroende, känns som att det fattar något när jag inte har det på mig.
Jag har väl nämnt förut att jag fick det av Stefan? Fan va bra han är. <3
Men så dyra presenter får man inte köpa älskliiing!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0