Review, tikei

Tänkte att jag får köra en snabb recension av några av de saker jag beställde sist!



Borste, rouge/veil
Bronzer
Finishing veil glow.


Borsten:
Inte precis över min förväntan. Den stora kabukin jag har är tusen gånger mjukare och bättre. Men det är inte meningen att denna skall vara av samma kvalité, så den är okej. Perfekt storlek måste jag tillägga! Det blir snyggt med rouget/bronzern.

Bronzer:
Eller solpuder som man också kan säga. Den är superduper! Älskar färgen och pigmentet. Skitdryg! Jag blandar den med lite av min foundation för att det inte skall bli för övertydligt, då jag är väldigt blek. Men man ser snyggt solbränd ut om man vågar ta lite mer. Mysig färg helt enkelt!

Finishing veil glow:
Som ett puder tror jag man kan jämföra det med. Man tar det uppepå sminket för att få "dockhy". Den heter glow, eftersom att den skall ge hyn lyster! Det står även att den ska vara bra för torr hy, och det tror jag faktiskt på! Jag ser ( om möjligt ) ännu mer osminkad ut när jag har denna på mig. Älskar hur hyn känns, alldeles mjuk och len! Och för er som är rädda att man ser ut som en glitterboll, nejnejnej! Det är inte alls glittrande på det sättet. Utan bara helt underbart.

Jag är superdupernöjd med mitt smink från tikei! Dels för att jag har fått sjukt mycket bättre hy, men också för att det ser ut och känns så naturligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0