I'm so sick of,

Jag får helt enkelt berätta om gårdagen, så ni vet varför jag inte bloggade.

Först - skola. Jättetrevligt att träffa klassen och det var många jag hade saknat ♥ , kanske någon hade saknat mig liite med, om jag har tur;).

Efter skolan så åkte jag och Carro in till stan. Jag köpte bara lite småsaker, och en hemlig sak.

Sen åkte jag med Carro till stallet. Och till sist när jag äntligen kom hem, då sprängde värken i huvudet och jag skakade och frös. Så jag tog tempen, 38,5. FANFANFAN. Men imorse när jag vaknade var febern så gott som borta. Helknasigt! Men jag valde att stanna hemma ändå. Bättre att vara helt frisk imorgon när skolan sätter igång på riktigt.

Nu vet ni varför det inte blev någon bloggning igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0