Varva ner!

Nu har jag en sån där klump i magen och i bröstet. Det  nästan gör ont på riktigt. Jag vet inte varför, men när jag blir stressad blir jag sådan här. Så jag ska försöka varva ner lite nu. Kolla på positiva bloggar som gör mig glad, och ringa min pojkvän. Som förövrigt åkte hem för en timma sen. Det är bara 13 dagar kvar tills vi har varit tillsammans i ett år! Rätt coolt om ni frågar mig.
Usch, nu ska jag försöka fokusera på något så att stress-ångesten släpper. Någon mer än jag som får så ibland? Imorgon ska bli en bra dag! Och jag ska följa med Stefan hem och jobba lite matte i lugn och ro!

Mina ögon ser nästan gröna ut på den bilden, haha! 

Kommentarer
Postat av: karråååå

ahaha roligt ere, (A)!!



åh shit va länge, men kul :D grattis i förskott!!

2010-01-31 @ 21:07:32
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0