Hår - recension.


1. John Frieda
Pris: 99 kr.
Åsikt: Detta schampo ska göra håret ljusare. Bullshit.
Jag märkte ingen skillnad på nyanserna i håret och jag försökte ganska länge som ni ser! Den enda skillnaden var väl att håret kändes mer och mer slitet.

2. Matrix, Curl life
Pris: 99 kr / flaskan
Åsikt: Detta schampo och balsam är anpassat för sånna med lockigt hår. Det ska återfukta lockarna m.m. Mitt hår älskar balsamet, det sugs verkligen upp! Och håret blir ganska lent efteråt. Håret håller sig rent lite längre med detta schampot än vad det gör med andra också.

3. Tigi, Dumb Blonde
Pris: 399 kr för både schampo och balsam.
Åsikt: Lukten för det första är UNDERBAR. Lite som passionsfruk typ. Tigi är grymma på lukter! Jag brukar ta schampo två gånger när jag duschar med detta, för det löddrar aldrig första gången ( för sketet hår ? ). Balsamet är inte bara ett balsam utan också en inpackning, som man kan ha i en längre stund. Jag använder det som inpackning någon gång ibland när jag har tid. Dessa är också till för att reparera och bygga upp håret, men ni vet vad dom säger: Ett kluvet hårstrå kan inte lagas. Så man kan inte hoppas på ett mirakel. Men håret känns väldigt mjukt och lent efteråt. Och luktar som sagt gooootttigotttii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0