Önskelista

Ja här kommer en lista på vad jag önskar mig när jag fyller år.
Det är väldigt snart faktiskt, någon som vågar gissa när?
Hur som helst:

*Clips - till löshåret.
*Väska - I Lagom storlek till plugget.
*Kläder - behövs förklaring?
*Converse - svarta, låga. stl 3 1/2
*Stövlar - Snygga vinterstövlar, vem behöver inte?
*Twix, kanske, om jag fortfarande får alla ovanstående saker.
*En rosa mini-data.
*Plattång, som inte är köpt på netto för 79 kr...
*Volymtång, björn axén.
*Presentkort.
*Pengar.
 
Och en riktig snygg & god tårta.
Plus att mina närmsta är med mig!

Kommentarer
Postat av: Nevvy Aspholm :D <3

jag vet nog vad jag ska köpa till dej ! <33

Mamma undrar oxå en grej, men tar de via tele ;)

pösspöss älskar dej min söta kusin ! <3

2009-08-06 @ 10:45:55
URL: http://psbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0