Avslappning

Nu har jag badat, duschat och framför allt andats! Jag tycker att det är viktigt att slappna av ibland, särskilt med tanke på hur mycket man stressar i skolan. Enligt mig är skolan värre än ett heltidsjobb eftersom att man har läxor att göra efter hela dagen, så hemskt!
Nu börjar tröttheten komma, men jag måste se till att börja med labbrapporten. Det är så svårt att skriva labbrapporter! Tips någon?

Bilder från ikväll:

Vårt badkar och  vår dusch. Plus Jasmines gummiankor (Carl och Berta).

Sen så kom jag att tänka på mitt "skydd" till håret, så det användes idag!
Det skyddar håret från dagligt slitage, - Sunsilk.

Ansiktskräm från oriflame. Har nyss börjat använda så jag vet inte hur den är än!

Och nu ligger jag i min säng med gulfuldatorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0