Dålig update!

Förlåt människor! Men jag har haft en huuuur mysig helg som helst!
I fredags kom Stefan hit, och så följde vi med till Jasmines (lillsyrran) taikwondo. Hehe hur det nu stavas..
Och sedan låg vi hemma och mysade hela kvällen! Och åt tacos...
Och igår så skrev jag faktiskt klart min labbrapport ! ( en dag försenad bara ).  Sedan var vi ensam hos Stefan för att hans föräldrar var på spa? Hur som helst. Vi köpte pizza, kollade på fim och bara mysade!
Och idag när vi vaknade gjorde vi mumsig frukost och satte oss framför TV:n. Sen fick vi för oss att vi skulle se på Kung fu panda! Den var jättebra. Man får vara lite barnslig ibland, så är det bara.
Så, ja - Denna helgen har varit en riktig myyysheelg! Och det var väl behövt för min del. Får ont i magen bara jag tänker på allt vi har i skolan imorgon..

Hoppas ni också har haft en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0