Jul<3

När det kommer till julen, så är jag lite småbarnslig. Jag verkligen älskar allting som har med julen att göra. Julmat, julklappar, julgran, julmusik, men framför allt julstämningen! Det är så himla mysigt när hela familjen sitter och äter mat på julafton, och allt bara känns så himla bra. Det är 11 dagar kvar, så jag bjuder på en "julnattis"

Jag är sååå duktig i paint;)

Nu ska jag sätta igång och julstäda. Lovade pappa att jag skulle dammsuga. Först måste jag ta tag i mitt egna kaosrum..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan verkligen se din koncentrerade min när du satt och gjorde denna sööta bilden ! :P

2009-12-13 @ 11:24:36
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0